Curaçao - Reisverslagen van Iris Vergeer - WaarBenJij.nu Curaçao - Reisverslagen van Iris Vergeer - WaarBenJij.nu

Curaçao

Van 12 november tot 10 april verblijf ik op het mooie Curaçao voor mijn derdejaarsstage Accountancy. Naast dat ik op het kantoor van Signature Accounting stage ga lopen, ga ik hopelijk ook veel andere dingen beleven op Curaçao. Lees vooral mijn reisdagboek, wanneer je op de hoogte wil blijven van mijn ervaringen en verhalen! Liefs Iris

Recente Reisverslagen:

10 April 2016

Laatste maandje

10 Maart 2016

Springen, Volwassen en Klein Curaçao

12 Februari 2016

Karnaval, kakkerlakken en koekjes

25 Januari 2016

Loko, zwemles en bezoek

04 Januari 2016

Fiesta
Iris

Vanaf 12 november verblijf ik voor een periode van vijf maanden op Curaçao. Hier ga ik stagelopen bij Signature Accounting. Op deze blog wil ik alles beschrijven wat ik meemaak, onder het mom van 'leuk voor later'.

Actief sinds 20 Okt. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7148

Voorgaande reizen:

12 November 2015 - 10 April 2016

Curaçao

Landen bezocht: